S-Office POS (Point of Sales)

S-Office POS e оптималното решение за управлението на продажби на дребно в търговски обекти, обвързани с цялостна система за управление на бизнеса S-Office ERP, или други. Продуктът разполага с всички стандартни функции за работа на каса: 

  • Работа с баркодове и баркод четци;
  • Интеграция и управление на фискални принтери и касови апарати; 
  • Гъвкав набор от разплащателни методи - в брой, с карта, ваучер, лизинг, или други; 
  • Печат на фактура заедно с фискалния бон;
  • Дневни отчети с и без нулиране и др. 

Във връзка с промените в Наредба Н-18 от 2018г., продуктът предстои да бъде регистриран пред Национална агенция за приходите като отговарящ на всички изисквания на наредбата. 

За повече информация - се свържете с нашите представители!