Как да подобрите взаимоотношенията си с клиентите чрез CRM?

 

S-Office CRM софтуерът  може да подобри взаимоотношенията с клиентите Ви и да помогне да се отличите от конкурентите си. Тoй помага да създадете чувство на лоялност към Вашата марка и да превърнете настоящите ѝ потребители в нейни посланици. Тази приложна система управлява взаимодействието с настоящи и бъдещи клиенти, автоматизира и интегрира функциите по продажби, маркетинг и поддръжка в рамките на организацията.

Системата за управление на взаимоотношенията с клиентите събира в единна база от данни цялата необходима информация за връзката на клиентите и бизнеса, проследявайки всички комуникации, осъществени между дадена компания и нейните потребители - историята на покупките, предоставени данни за контакт и дори онлайн комуникацията между клиенти и бизнес.

Тези данни позволяват на мениджърите да намерят точния подход към таргет аудиторията си от потенциални клиенти и да създадат подходяща бизнес стратегия, с която да се позиционират на пазара и да засилят присъствието и разпознаваемостта на марката си.

Ето три начина, по които S-Office CRM системата може да превърне настоящите клиенти в лоялни и да привлече нови потенциални потребители: 

CRM прави нещата по-лични

Благодарение на детайлния визитник S-Office CRM системата Ви помага да имате индивидуален поглед към всеки клиент и да следите важни дати като рождените им дни, годишнина на първата им покупка и т.н. Системата може да Ви напомня да се свържете с клиентите си по тези поводи или да изпраща автоматични имейли, с които да ги поздравява от Ваше име.

Кой не би се зарадвал на специална отстъпка за рождения си ден? Използването на CRM за създаване на по-персонализирано преживяване на потребителите може да допринесе много за изграждането на лоялност у клиентите.

Опознайте по-добре клиентите си

Колкото повече знаете за клиентите си, толкова по-добре можете да отговорите на техните нужди. CRM предлага инструменти за анализ и събиране на информация, за да Ви помогне да научите повече за клиентите си.

Например, CRM може да помогне за автоматизиране на проучване, обработване на резултати от анкета за удовлетвореност на клиентите или дори  управление на цели проекти и кампании, както и тяхното проследяване по етапи и отделни дейности.

Персонализирайте продуктите и услугите си спрямо техните нужди

Изграждането на по-силна връзка с клиентите Ви означава да разберете какво всъщност харесват те и от какво се нуждаят. S-Office CRM може да следи огромно количество информация за потребителите като история на покупките и предпочитания.

Благодарение на инструментите за анализи на CRM автоматизацията за маркетинг можете също да проследявате кликванията по изпратените имейли и в мрежата. Тази информация Ви позволява да насочвате клиентите си въз основа на техните интереси и нужди.

Красотата на S-Office CRM софтуера е, че съдържа систематизирана информация за вашата настояща и потенциална клиентска база. Тя може да помогне на всеки бизнес да сортира клиентите си, на намерят тези, които са най-тясно свързани с марката и да ги превърне в нейни посланици. 

Ако имате въпроси относно CRM системите,  можете да се свържете с експертите на StepSoft като им се обадите на (02) 971-1690, (02) 971-1691 или им пишете на office@stepsoft.bg, sales@stepsoft.bg .