5 мита за CRM системите

В процеса на своето разрастване почти всяка организация изпитва затруднения в управлението на взаимоотношенията с клиентите си. Тук на помощ се появяват CRM системите. За тях може да се намери огромно количество от информация в интернет пространството. Често пъти обаче при процеса на търсене се появават неправилно изказани или некомпетентни мнения, които могат да бъдат подвеждащи. Тези погрешни схващания влияят на преценката за взимане на решение и предизвикват съмнения относно същността, функциите и ползите на CRM системите.

Представяме Ви пет от най-често срещаните мита:

#1 CRM системите са подходящи само за големи предприятия и вече утвърдени компании с много клиенти

S-Office CRM е подходяща както за току-що стартиращи бизнеси, така и за такива, които искат да поддържат вече утвърдени си позиции. Това, че една компания е сравнително нова, по никакъв начин не означава, че тя не се нуждае от система за управление на взаимоотношенията с клиентите си. Независимо от обема на работа, броя на служителите и големината на поръчките, наличието на системата позволява на компанията да взаимодейства с наличните и потенциалните си потребители.

#2 Работата с CRM системата е тежка и ще създаде допълнителна нежелана дейност

Напротив - задачата на S-Office CRM системата е да се облекчи количеството на работа като оптимизира и  управлява личните данни, информацията за оферти, договори, продажби и потока на свързаните с клиентите процеси в база, в която е събрана цялата необходима информация. Нейната работа започва много преди самата продажба и продължава и след нея.

#3 Само на служителите от отдел Продажби имат нужда от нея

Въпреки че те са едни от хората в компанията, които най-често боравят със CRM системата, в никакъв случай не трябва да се твърди, че тя е предназначена изцяло и само за тях. Полза от S-Office CRM също така има и маркетинговия отдел, екипите за поддръжка, както и мениджърите и собствениците. Ограничаването за използване от един ресор е немислимо за бизнес, който иска централизирана система, която да е полезна за всички негови служители.

#4 Изключително сложна за боравене

S-Office CRM притежава удобен и интуитивен интерфейс, чрез който навигацията в CRM системата ще протича по разбираем начин, информацията ще е лесно откриваема, а грешките ще са сведени до минимум. Нашите специалисти разработват индивидуален вариант според потребността на клиента и оказват помощ и поддръжка при възникнали въпроси.

#5 Най-скъпо струващите CRM системи са винаги най-добрите

Митът, че най-скъпото винаги е най-хубаво, не подминава и CRM системите. При търсенето на подходящия софтуерен доставчик несъмнено изниква въпросът за съотношението качество-цена. Но при инвестиция в CRM система разходите за софтуера не би трябвало да са единствения определящ фактор. Качеството на услугата също трабва да се вземе под голямо внимание, защото, когато то е на добро ниво, бизнесът става по-търсен, по-препоръчван и по този начин се привличат нови клиенти и/или се затвърждават връзките със съществуващите.

Трябва да се обърне внимание и на добавената стойност – различните функции и разширения, които се предоставят от страна на доставчика. На пазара съществуват различни пакети, които се предлагат на различни цени. Трябва да откриете подходящия вид услуга, чиито функционалности да отговарят изцяло на нуждите на Вашия бизнес.

Ако имате въпроси относно CRM системите, можете да се свържете с експертите на StepSoft като им се обадите на (02) 971-1690, (02) 971-1691 или им пишете на office@stepsoft.bg, sales@stepsoft.bg .