Какво е S-Office CRM?

В процеса на своето разрастване почти всяка организация изпитва затруднения в управлението на взаимоотношенията с клиентите си. За по-лесното и удобното им менажиране, ние от Степ-Софт предлагаме S-Office CRM, изцяло съобразена с Вашите нужди.

 

S-Office CRM Ви осигурява:

  • Единна база от данни, в която е събрана необходимата информация;
  • Индивидуален поглед към всеки клиент благодарение на детайлния Визитник;
  • Управление на проекти, както и тяхното проследяване по етапи и отделни дейности;
  • Изготвяне и управление на договори според специфични условия;
  • Съставяне на задачи за служителите;
  • Инструменти за анализи;
  • Удобен и интуитивен интерфейс;
  • Интеграция с телефонни VoIP централи (Asterisk), групиране и управление на входящите разговори според разпознаване на клиентите;
  • Възможност за работа както като в Интранет/On Premises среда, така и като Интернет/SaaS приложение.

 

Специалистите от Степ-Софт изготвят системата според изискванията на клиента и я внедряват на няколко работни места, а операторите преминават през обучение за работа със S-Office, за да могат да използват пълния й потенциал и да оптимизират работата си.

 

Първоначално операторите използват софтуера в тестов режим, за да се изяснят всички възникнали въпроси в реални условия и да се направят последни настройки на системата. 

 

За повече информация и допълнителна консултация, свържете се с нашите консултанти.