Как ЕRP оптимизира работните процеси?

Оптимизирането на бизнес процесите помага на компаниите да премахнат неефективните дейности и да намалят разходите си - стратегически подход, който променя начина, по който организацията работи, за да доведе до по-добри резултати и да увеличи печалбите й.

Първата стъпка е задълбочен анализ и разбиране на процесите и процедурите в компанията, последван от препоръки и внедряване на решения, специално съобразени със специфичните изисквания на всеки бизнес и най-добрите практики в индустрията. За да се случи това ефективно, трябва да се направи пълен анализ и оценка силните и слабите страни на компанията.  В идеалния случай този процес се съчетава с разработката и внедряването на ERP система, която да я направи по-ефективна и рентабилна.

S-Office ERP може да подобри бизнес резултатите като разработи най-ефективния начин за планиране на ресурсите и оптимизиране на производителността. Още от проследяване на суровините и управление на стоковите наличности до  контрол на финансите и подобряване на взаимоотношенията с клиенти и доставчици.

S-Office ERP системата осигурява лесен и бърз достъп до данни в реално време за това кои от процесите са най-продуктивни и кои имат нужда от подобрение, така че да се оптимизират всички аспекти на бизнеса.

 Има много начини, чрез които S-Office ERP може да подобри работните процеси . Ето някои от тях:

 Прозрачност на данните

Независимо от сферата, в която се развива даден бизнес, данните и информацията винаги са най-ценните му активи. Поради тази причина,  целостта и сигурността  им са изключително важни, за да се гарантира, че те са достъпни и обработени единствено и само от точните хора в компанията. Когато бизнесът използва S-Office ERP система, всички данни са под постоянно наблюдение и само упълномощените лица могат да получи достъп до тях. Следователно собствениците на фирми могат да бъдат сигурни, че тяхната поверителна информация винаги е защитена.

Отчети в реално време

Справките помагат на служителите и ръководителите да получат 360-градусов поглед върху бюджетите, продажбите и т.н., цялостен поглед върху оперативните и финансови аспекти на организацията. Така те могат бързо и лесно да взимат информирани решения за развитието на бизнеса. Освен това бързите отчети намаляват забавянията и подобряват производителността на служителите.

Лесен за работа и интуитивен интерфейс

S-Office ERP софтуерът е лесен за използване и поддръжка и всички служители могат да получават достъп до информацията според нуждите си и правата си. Удобният интерфейсът е създаден така, че да улесни и опрости  максимално работата за всички и съответно да подобри производителността на организацията.

Координация между наличности и доставки

С S-Office ERP системата  можете да подобрите операциите по управление на стоката на склад и доставки чрез контрол и отчетност на движението на стоково-материални ценности при доставка, складиране, влагане в производство и продажба.

Всеки бизнес е уникален и има собствени  продукти, услуги и дейности. Но почти всички се сблъскат с еднакви проблеми по отношение на работните процеси -  бизнес комуникация, технически аспекти или оперативни промени. Те се превръщат в препятствия, които пречат на организациите да се развиват успешно. Именно това е идеалният момент за интеграция на S-Office ERP система, която да подобри ефективността на компанията  чрез оптимизация на работните процеси.

 Ако имате въпроси относно ERP системите,  можете да се свържете с експертите на StepSoft като им се обадите на (02) 971-1690, (02) 971-1691 или им пишете на office@stepsoft.bg, sales@stepsoft.bg .